NORESKOCKEN

så då så var det avgjort , jag kom tvåa så jag är nöjd med insatsen och får ta nya tag till nästa år
fick bra briefeing med Krister Dahl och Tom Sjöstedt efter tävlingen
Robert Hedman från Hufudstad Herrgård vann STORT grattis till dig Robert
våra norska kollegor Kenneth Evenson och Ellionor Loge Hauge kom också tvåa , så det är alltid skönt att ingen kommer sist tycker jag i alla fall.
så det var en lång dag i går och det är skönt att det är över får jag säga ,,
sitter på Runö Herrgård där Noresdagen kommer att äga rum , med middag i kväll som Kocklandslaget har lagat
hörde igår att det var 400 anmälda till banketten i kväll
vi hörs snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0