Vassaste Kocken ..

Nu på onsdag så kommer jag att utmana besökarna på Easyfairmässan på Malmö Mässan..
Imed att jag är regerande Vassaste Kocken  så har jag fått äran att göra detta.. vem som helst som vill utmana mig i 
antingen hacka lök eller vispa majonäs är hjärtligt välkommna,, klockan 1300 i Restaratörens monter på mässan,, 

VÄLKOMMNA ,,,, 


Imorgon så håller Skånska Matupplevelser sitt årsmöte på Häckeberga slott.. 
Det kommer ett 40 tal personer från de krogar som är anslutna till nätverket,, 
vi kommer att bjuda på 
förrätt: svartrot i citron, pocherat ägg, solrosfrö, jojrdärtskockssoppa och lök
varmrätt: oxe från friskartorpet , innanlår och bringa med morot på två sätt, äpple och en buljong smaksatt med pepparrot och senap,,

det är jätteroligt att mötet hålls på jobb,, många man känner redan och nya bekantskaper är ju alltid trevligt..


Kommentarer
Postat av: Mattias

Synd man inte är ledig för då hade jag kommit och visat dig hur man skall vispa majo:)

2009-03-23 @ 00:33:23
URL: http://mattiaslundahl.blogspot.com/
Postat av: KUNGEN

YES!!!!!



JAG SLOG HAN MED 1 MINUT!!!!!!



I AM THE BEST



THE KING

2009-03-25 @ 22:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0